Thursday, October 6, 2016

JUMAAT : DOA & BERFIKIRAN POSITIF


VERSE 1:
Allah tuhanku, aku ingin luahkan
Segala apa yang aku rasa
Setiap kali aku JAUHIMU…

Rasa sedih menghantui diriku,
Hidupku bagai tiada arah tuju
Hatiku rasa pedih ku tak berdaya..

KORUS:
Ku Ingin hidup bahagia
Ku ingin bebas dari dosa
Kerna hatiku terseksa
Jauh dariMu Allah…

Namun apa yang ku takuti
Dosa lalu menghantui
Ku tak mahu jatuh kembali
Aku tak tahan lagi,

Ampuni aku ya Allah..

VERSE 2:
Allah tuhanku aku ingin luahkan,
Segala yang terbuku di hati,
Setiap kali aku mendekati mu

Rasa tenang menyelubingi diri
Bahagia ku tak mampu tuk ungkapi
Ku ingin selamanya mendekatiMu..

KORUS:
Ku Ingin hidup bahagia
Ku ingin bebas dari dosa
Kerna hatiku terseksa
Jauh dariMu Allah…

Namun apa yang ku takuti
Dosa lalu menghantui
Ku tak mahu jatuh kembali
Aku tak tahan lagi,

Ampuni aku ya Allah..

VERSE 3:
Allah tuhanku aku sering menipu
Ku kata ku cintai diriMu
Tetapi aku masih lagi lukaiMu..

KORUS:
Ku Ingin hidup bahagia
Ku ingin bebas dari dosa
Kerna hatiku terseksa
Jauh dariMu Allah…

Namun apa yang ku takuti
Dosa lalu menghantui
Ku tak mahu jatuh kembali
Aku tak tahan lagi,

Ku cintaiMu Allah
Ku rinduiMu Allah
Ku mahu kembali padaMu!

Lirik: Ustaz Adnin
Mixing & Mastering: Amin Nordin
(Fahimi, Aniq, Firdaus, Amir)



1 comment:

  1. salam jumaat...
    yea..hari ini memang berfikiran positif... :)

    ReplyDelete